יום שלישי, 8 באפריל 2008

מחייה השפה העברית

השפה העברית דינמית מתמיד, בתנועה מתמדת, ההוכחות לפניכם:
(פוסט זה יתעדכן מפעם לפעם במשפטים חדשים, שילחו לי תוספות).

תנו לדבר איך שרוצים


הוא מזה פחד! קיבל פיהוק רגליים... (קיבל פיק ברכיים).


ההתנהגות של אנשים במדינה הזאתי - ממש מתחת לכל פרופורציה! (מתחת לכל ביקורת).


בֵקשתי שילמיכו שם ת'ווליום, למה זה היה חזק רצח. (ביקש שיפחיתו את עוצמת הקול).


הוא התותח הכי חזק על האדמות. (החזק ביותר עלי אדמות)


הלכנו, עשינו טיול במַדרַחוב של העיר. (madrachov vs midrechov)


שמעתי את זה; ישר נפלתי על המדרכה (הופתע מאוד, המום).


בא. שלום, חלום. היי, ביי. הלך. (סתם).


בעל שלי עובדת בחי-טייק, הלכנו לֵאיר גרצליה, ואוהבים אוכֵלים גמבורגר ברהוב ראשית גרצל (לרוסים יש בעיה קשה עם ג' וה')


כבר מאוחר, אני הולך הבית (ה' הידיעה על חשבון "אל")


הוא מדבר בית חרושת לשטויותים (בלבלן שכל)


זאת חרמנית אליפות, היא נרפומנית (לועזית שפה קשה)


יש כאן גשר להולכי אדם (גשר להולכי רגל)


מצאתי forno במחשב של הבן שלי (החלפת פ' דגושה ב- פ' רפה)


איך ישנת? ישנתי פלאטה (שינה עריבה במיוחד)


זה מטבח מעוצב ליגה יש בו שיש מעץ (משטח עבודה מעץ במטבח)


קניתי לילדה ליומהולדת דובי בצורת ארנבת (ירושלמים)


רחוב המלך קינג גורג' (ירושלים)


אוכל ברימון גם את העצמות (ראש השנה - בולע גם את גרעיני הרימון)


בום! ש: מה קרה? ת: כלום, רק נפלה לי השפורפרת של המקלחת (המזלף, כנראה שאול משפופרת הטלפון)


הוא למד את האינטרנט (עשה את צעדיו הראשונים בעולם המקוון)


ש: איך אני מחפש? ת: תקיש קונרול ו- F! ש: איזה F אבל? F1? F2? איזה? (פתיחות מחשבתית)


הכי טעים פטל ענבים! (אז באיזה טעם זה היה? - תודה לדביר לנדרר)


אמא, יש לנו סדין חד-זוגי למיטה שלי? (דאבל נגטיב - תודה ליוני בן שלוש)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה