יום שישי, 4 באפריל 2008

פתיחת המכשיר הסלולרי שלכם לשימוש בחו"ל

לפני כשנה קניתי מכשיר 6230i מאורנג', ואלה היו מספיק נחמדים לנעול לי את המכשיר לשימוש בכל רשת שאינה אורנג'.
ישנן 2 שיטות לפתוח את הנעילה הזו:
1. 50 שקל בתחנה מרכזית ת"א.
2. דפדפוף בפורומים באינטרנט ומעבר על פני מאות תגובות של מחוצ'קנים בני 14 המתחננים "תעשו לי פתיחה לנוקייהההה!!! אני באי.סי 1234567".


simcards1.jpg
בשם אלמנט העבודה העברית, מייד הלכתי על אופציה 2 : מורידים תוכנה או נכנסים למחולל אונליין, מכניסים את ה- IMEA (ת.ז) של הנוקיה שלכם ומקבלים קוד פתיחה כנגד, ישנם הרבה דגמים והרבה קודים, הקוד לא יהיה נכון בוודאות, בנוסף, תזינו 5 קודי פתיחה שגויים הטלפון ננעל לנצח (או לפחות עד שטכנאי עם ציוד יותר כבד נכנס לפעולה).
הכנסתי קוד ראשון וקיבלתי סירוב... אח... אין התרגשות, אני רגיל לסירובים. (כנראה קרה בגלל שה- 6230i שלי חדש יחסית rm-72). טוב היו לי לי עוד 3 ניסיונות (ל- 5 אני בכל מקרה לא רוצה להגיע).
חיפשתי מחולל מעודכן יותר, ובתום שיטוט בן שעתיים, מצאתי את האתר הזה דרך המדריך הזה. אוקי פעל!

עכשיו אני יכול לקנות סים תאילנדי :-)

תגובה 1:

  1. [...] - פרצו את הטלפון הסלולרי שלכם עוד בארץ, כשהגעתם לתאילנד, מייד קנו סים GSM של DTAC (HAPPY). רק 100 באהט. [...]

    השבמחק