יום שני, 12 באפריל 2010

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד בישראל? רק בהתנדבות.

חשבתי לפתח כמה אפליקציות טרויאליות וחמודות לאנדרואיד. דווקא אנדרואיד משום ששוק האפליקציות של האייפון נראה לי רווי מדי, ואני מעדיף את Java המוכרת (אנדרוייד) על פני לימוד של objective C (אייפון). כמו כן אפל מצטיירת לי כאגרסיבית כלפי המשתמשים והמפתחים.

אבל, את גוגל כנראה לא מעניינים מפתחים מחוץ ל- 11 המדינות הללו. אחרת מדוע הם לא מאפשרים לי למכור את האפליקציות שחשבתי לפתח (ועכשיו כנראה אבחר לא לפתח). אם מפתח אפליקציות אייפון ישראלי יכול למכור מישראל, למה גוגל לא מאפשרת דבר דומה לאותו ישראלי, או לאחר סיני, או טורקי, או רוסי? האם נוח לגוגל בנחיתות מול אפל ביחס לכמות האפליקציות?
ברור אני יכול למכור דרך הרשת, אבל זה לא נראה לי כדאי, אם אתה לא זמין דרך ה- android market, או דרך הפורטל של המפעיל, אתה לא באמת קיים.

2 תגובות:

  1. שלום לך קודם כל בשביל לשכנע את גוגל למכור אתה צריך להראות גוגל את הביקוש לאפליקציות שלך וזאת אומרת קודם לשים כמה אפליקציות חינמיות בשביל שגוגל יראה בכלל שיש ביקוש אחר כך אם זה יצליח כמובן אתה תוכל למכור מבין לא בנו את רומא ביום אחד .! אני משתמש באנדרואיד מרקט ויש חוסר אדיר באפליקציות ישראליות אם כל אחד מהישראלים יכניסו 2 3 אפליקציות חינמיות ויראו גוגל את כמות ההורדות של האפליקציות האלה אז אתה ועוד טובים כמוך ימכרו אפליקציות בהצלחה תחשוב על הישראלים הם אלה שיכולים להביא לכם מחירות וביקוש

    השבמחק
  2. רוצה לפתח ולא לגמרי בהתנדבות? סטראט-אפ צעיר רוצה להרחיב יישום קיים אל עולם האנדרואיד. צור איתנו קשר ud@gvool.com

    השבמחק