יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

אפשר לעשות כסף לפלאפל מהאינטרנט הזה?

יש לי שני אתרים, זה שאתם גולשים בו עכשיו (144 דפים נצפים ב- 24 שעות, קוראים מישראל בלבד) ובלוג טכנולוגי ( 436 דפים ל-24 ש', בינלאומי). אמרתי בוא נראה אם אפשר להוציא כמה גרושים מפרסומות.
- אם אתם קוראים את הטקסט הזה דרך פייסבוק, בואו תעברו לקרוא באתר -

בתחילה ניסיתי להרשם לתוכנית השותפים של איביי, ונענתי בסירוב צורב. בהיותי מורגל בסירובים עוד מתקופת התיכון, לא אמרתי נואש, וחשבתי על כיוון אחר. מה לגבי לדחוף פרסומות (רלוונטיות) לספרי מחשבים, מברנס אנד נובל ספרים, בבלוג הטכנולוגי (בהנחה שמגיעים לשם 2 גולשים ביום שאינם מאובזרים בחוסם פרסומות בדפדפן).

כסף אינטרנטמסתבר ש- B&N מתבססים על אדסנס של גוגל כפלטפורמת השותפים שלהם, ולכן מצריכים הרשמה לאדסנס.
אצתי לפתוח חשבון אדסנס. דף ההרשמה לא ממש פעל, לא בפיירפוקס ולא באקספלורר, הנחתי שזאת בעייה זמנית שתתוקן במהרה, אך כאשר חלפו להם יומיים והדף נותר מעוות ושבור כמות שהיה, הבנתי שמשהו כאן לא בסדר... גיגול קצר גרם לי להבין שלא אחר מאשר חוסם הפרסומות שלי בדפדפן (שכנראה לא מתלהב מ- url-ים שמכילים את המילה אדסנס) מונע ממני לערוק אל הצד השני של המתרס האינטרנטי (אירוני, לא? :) ). סוף דבר, נטרלתי את אדבלוק+ וההרשמה צלחה.

כעת אני מחכה לאישור מגוגל שהם רוצים אותי בתור איש מכירות שלהם. האם אני בדרך למליון הראשון?

אגב, אם התחום של פרסומת מציקות מעניין אותכם, הנה אתר מומלץ של בחור ישראלי צעיר שלקח ברצינות את הרעיון לעשות מליון שקל מבלי להוריד את הפיג'מה שלו.
נ.ב
מה זה בכלל המילה הזאת פיג'מה? מילה מוזרה, לא? תגידו הרבה פעמים רצוף ומהר, פיג'מה, פיג'מה, פיג'מה, ... פיגור.

תגובה 1:

  1. [...] בסוף אוקטובר 2010, פרסמתי את הפוסט: אפשר לעשות כסף לפלאפל מהאינטרנט הזה? [...]

    השבמחק