יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

כניסת AUX ידידתו הטובה ביותר של האדם

רכבי ליסינג ידועים לשימצה במפרט העני שהם אונסים על הנהגים, אבל ראבק! תורידו את כניסת ה- AUX מגזירות הצנע!
כן, כניסת AUX (Auxilary). לא, זה לא בגרמנית. אני מדבר על כניסת המיקרופון הקסומה הזאת שמאפשרת לשמוע מוזיקה מנגן המוזיקה שלכם הישר למערכת השמע של הרכב.
ללא כניסת AUX, אתם לא *באמת* קובעים למה תאזינו בשעות הארוכות שאתם מבלים מידי שבוע ברכב. ואז אתם עלולים למצוא את עצמכם מדקלמים בטמטום חושים את הדואט הפרסומי של גבי גזית וליבנת פורן מנכל"ית המרכז למימוש לזכויות רפואיות. במקום להיות האדון בבית ולבחור לשמוע: מוזיקה, פודקסט, או אודיו בוק, שאתם אלה שבחרת אותו.

[caption id="attachment_387" align="alignnone" width="480" caption="שלי מודל טיפה שונה - יש עוד כמה כפתורים"]פורד פוקוס cd6000[/caption]

מעשה שהיה כך היה (ביום א' השבוע): לקחתי פורד פוקוס 2010 מהפול של העבודה (ליסינג משומש שאפשר להחזיר בלי קנס), ידעתי שיכול להיות שאני אוכל אותה ואין AUX. כששאלתי את הבחור מהליסינג הוא אישר לי שאין. פוקוס לא ליסינגית מגיעה עם מערכת סבירה של סוני, אבל לא בעולם הליסינג, כאן תקעו מערכת מיושנת ford cd6000. וכמובן שאין לה AUX (מצחיק שכן יש כפתור, אבל אין חור. חרוז).
אני לא מוכן להשבר. התחלתי לחקור אונליין. אולי יש פתרון שלא חשבתי עליו? טריק, משהו שמזמינים מאיביי, או משהו\כלשהוא.
אחרי שיטוט די ארוך, בפורומים באנגלית ובעברית, התחלתי להבין שיש סיכוי מסויים שיהיה חור AUX, או רק הכנה לחור כזה, בתא הכפפות. תא כפפות! למה שמישהו ישים שם כניסה לנגן?!
בדקתי, ולהפתעתי בצד העליון של המסגרת הפנימית של התא נמצא חור מוזר וחשוך, תקעתי לתוכו ויש! מגנן.
אפשר לסגור את התא על הכבל (אני צריך את הנגן מחוץ לתא, לא?). מכוער אבל מתפקד.


מוציא את החשק מהליסינג כל ההפשטת אבזור הזאת. נקווה שאחרי שאוצר הוריד את מדגות המס הקשיחות (115K הייתה התקרה להכלל בקבוצת המס הפופולרית), יפסיקו היבואנים\חברות הליסינג להפשיט את האוטו מכל דבר שגורם לשהות בו להפוך לקצת יותר נעימה בשביל לחסוך עוד שני שקל.
כבר אמרתי, תורידו כרית אויר אחת משש, ותשאירו אוקס ומשענת יד ימין.

תגובה 1:

  1. וודא שעברת למצב AUX בקונסולה. מעבר לזה אין לי מושג. מצטער.

    השבמחק