יום שני, 13 בדצמבר 2010

האינטרנט יקנה לכם פלאפל

בסוף אוקטובר 2010, פרסמתי את הפוסט: אפשר לעשות כסף לפלאפל מהאינטרנט הזה?

לאחר חודש וחצי של פעילות פרסומית שוקקת שהכניסה לכיסי (וירטואלית עדיין) סכום עתק של 3.5 דולר אני שמח להודיע שהתשובה היא כן, עם ההסתייגויות הבאות:

  1. צריך לחכות קצת\הרבה - גוגל אדסנס משלמים רק כאשר אתם מגיעים לבוחטה של 100 דולר - כלומר בקצב של 2.3 דולר לחודש, הצ'ק ישולשל לתיבה הדואר היוצא של גוגל סאן פרנסיסקו רק בעוד שלוש וחצי שנים בערך. עד אז אני אשאר רעב כנראה. יש גם מצב שצריך חשבון בנק אמריקני בשביל להפקיד את הצ'ק.

  2. קהל יעד גרוע לפרסומות - האתר שלי הוא אתר מקצועי בנושאי תכנות. לרוב, מגיעים עליו דרך מנועי חיפוש, מוצאים מה שרוצים ומסתלקים.
    המשתמשים מתקינים חוסם פרסומות, או מספיק מנוסים בשביל לסנן את הגוש הפרסומת הגרפי עוד לפני שאוסף הפיקסלים עברו מהרשתית למרכז הראייה במוח. לפיכך יש לי נתון מזעזע של eCPM=69c, קליק לכל אלף מאתיים צפיות (נמוך מאוד לפי כל המדדים).
    מנויי ה- RSS גם מתחמקים מפרסומות, נדמה לי.

  3. לא פועל זורקים - אמרתי אולי ספרות מקצועית כן יקנו. תקעתי מלבן פרסומת של ברנס אנד נובל (דרך תוכנית השותפים של גוגל). קליקים כן היו, לפחות אחד ביום. הבעיה היא שברנס אנד נובל (בניגוד לגוגל) לא משלמים ע"פ קליק, אלא לפי 6% מהמכירות - שלא היו במשך 45 יום. הסקתי מסקנות והחלפתי את הספרים בעוד בלוק אדסנס.

  4. אתרים מעניינים בתחום הפרסום\שיווק ברשת:
    המליונר בפיג'מה - טיפים לעבודה במשרה מלאה בשיווק מוצרים באינטרנט. ככה זה עובד:
    אתם בוחרים מוצר דבילי כמו דיאטת מגנטים או קורס שחייה בהתכתבות וסוגרים עם המוכר הסיני שתשווקו בעבורו את המוצר בתמורה לעשרות אחוזי עמלה ממחיר המוצר.
    עכשיו רק צריך למצוא קונים מהסוג שאוהבים לקנות שטויות מחוברת של הויזה.
    אתם קונים מגוגל (אד-וורד) שטחי פרסומות למוצר שיופיעו באתרים שמכילים את ה- key words שבחרתם.
    אנשים נטולי חוסם פרסומות מקליקים על הפרסומת שלכם (אתם משלמים לגוגל כמה דולרים על כל קליק) ומגיעים ל"דף הנחיתה" שהכינותם מראש. בדף ממתינה לקונים תפאורה מפוברקת בדמות ביקורת אמינה שמשבחת את מעלות  המוצר. הקונים נדלקים וקונים את המוצר המיותר דרככם. הופ הרווחתם עמלה יפה. גאוני, לא?

    היתוך קר
    , גם משעשע בפני עצמו וגם מעיד על עצמו שכן הרוויח כמה גרושים בעזרת תוכנית שותפים של דיל-אקסטרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה